SSI Diagnostica

En simplere, bedre tilgang til branding indenfor diagnostik

Simpler for the better

Hvordan skaber vi et stærkt brand på et komplekst, reguleret marked med verdens mest skeptiske publikum (videnskabsfolk)?

Sammen med SSI Diagnostica udviklede vi en ny kommunikationsplatform, der forener virksomhedens to forretningsenheder. SSI Diagnostica leverer løsninger, som gør alting lidt simplere for kunder og slutbrugere.

Så med inspiration hentet fra 1700-tals filosoffen William af Ockham skabte vi kernebudskabet ’Simpler for the better.’

Kunde:
SSI Diagnostica

Leverance:
G2M-strategi, value proposition, CVI og hjemmeside

Branche:
Pharma og health care

WEBSITE:
ssidiagnostica.com

”Det er ikke helt ligetil at kommunikere enkelt og effektivt, når man, som os, opererer på et globalt og tungt reguleret marked med komplekse produkter og en broget målgruppe. Ikke desto mindre er det præcis det, vi får fra Klausen og partners, som vi virkelig nyder at arbejder sammen med.”

Søren Skjold Mogensen, CCO, SSI Diagnostica

Resultater

  • Etablering af en klar og effektiv kommunikation i markedet
  • Hjælp til at etablere en klar retning for organisationen via skærpet corporate storytelling
  • Sikring af medvind på tværs af organisationen
  • Proces drevet fra start til slut

Vil du høre hele historien?

Kontakt administrerende direktør og partner Brian Carlson på [email protected] eller 51 888 670.