Haldor
Topsøe

Brændstof til eftertanke

Fuel for
Thought

Hvordan overbeviser man markedet om, at tiden er inde til milliardinvesteringer i produktion af brændstof baseret på vedvarende energi?

Sammen med Topsoe har vi udviklet en kommunikationsplatform,website og kampagne, der giver inspiration, indsigt og produktinformation om, hvordan man kan tage det grønne spring uden at gå på kompromis med produktivitet og rentabilitet. Kampagnen vandt to sølvpriser ved Echo Awards 2021.

KUNDE:
Topsoe

OPGAVE:
Kommunikationsplatform og kampagne

BRANCHE:
Energi

WEBSITE:
renewables.topsoe.com

“Både strategien og gennemførelsen af kampagnen er dybt inspirerende for hele vores måde at gå til markedet på. Den har gjort, at marketing tager et større ansvar for at kvalificere leads, og sælgerne vinder flere cases. Det er relevans og innovation for alle pengene.”

Mikala Grubb, Senior Business Development Manager, Topsoe

Resultater

  • Tiltræk kunder til HydroFlex™: hydroforarbejdning af vedvarende energikilder
  • Skab opmærksomhed om løsningen i raffinaderisektoren
  • Skab dialog med 25 potentielle kundeemner i 2020

Topsoe

To Echo Awards

Ud af hele seks nomineringer til de årlige Echo Awards blev to vekslet til sølv-priser. Begge for projekter med Topsoe. Tillykke og tak for samarbejdet Topsoe.

Se mere

Vil du høre hele historien?

Kontakt kundechef Camilla Spliid på [email protected] eller 30 86 1045.