Terma

En innovativ alliancepartner

Allies in innovation

Hvordan etablerer vi en klar og tydelig identitet på nogle af verdens mest komplekse, regulerede og politiserede markeder?

Terma udvikler nyskabende teknologi, der anvendes på land, til søs, i luften og i rummet. Men virksomheden havde brug for en klarere og mere moderne brandprofil. I tæt samarbejde med Pentia udviklede vi en ny visuel identitet, en ny value proposition og et nyt website samlet under overskriften ”Allies in innovation”.

KUNDE:
Terma

OPGAVE:
Ny visuel identitet og nyt website

BRANCHE:
Forsvar, infrastruktur, rumteknologi m. fl.

WEBSITE:
terma.com

Målet med opgaven var at favne en række meget forskellige målgrupper, lige fra forsvarsindustrien og regeringer til lokale myndigheder og rumfartsorganisationer. Det er lykkedes, og jeg er meget tilfreds med det endelige resultat, som Klausen & Partners har leveret.

Tonny Heelsberg Pedersen, marketingdirektør, Terma A/S 

Resultater

  • Tag ansvaret for processen fra start til slut
  • Skab en klar, stærk visuel identitet, der fungerer på tværs af meget forskellige markeder
  • Skab opbakning på tværs af organisationen
  • En relevant og stærk kernefortælling for hele organisationen

Vil du høre hele historien?

Kontakt kundechef Camilla Spliid på [email protected] eller 30 86 1045.