
Hove
Positionering af en markedsleder til nye væksteventyr
Keep moving parts moving
Hvordan hjælper vi Hove med at maksimere værdien af virksomhedens markedsleder-position – og med at indtage markeder i nye sektorer?
Siden år 2000 har Hove udviklet innovative løsninger til smøring af vindturbiner. I 2021 var de klar til at ekspandere yderligere udenfor Europa og samtidig bevæge sig ind i nye industrier. Vi hjalp dem med at skabe en ny visuel identitet, hjemmeside og kommunikationsplatform under kernebudskabet, Keep moving parts moving.
Kunde:
Hove
Opgave:
Ny visuel identitet, kernefortælling, kommunikationsplatform og hjemmeside
Brancher:
Vind, minedrift og havnedrift m. fl.
WEBSITE:
hove-as.com
“Hvis vi skal nå vores ambitiøse mål, er vi nødt til at nå ud til en række forskellige beslutningstagere i forskellige industrier på forskellige markeder. Det har Klausen og partners hjulpet os med at skabe en effektiv platform til at opnå. De har udvist en klar forståelse af vores forretning og bygget et stærkt fundament for vores brand.”
Trine Nielsen, Marketing & Communications Manager, Hove A/S

Resultater
- Proces drevet fra start til slut
- Etableret en stærk visuel identitet og kommunikationsplatform, der fungerer i forskellige sektorer
- Understøttet en position som markedsleder i vindindustrien – og skabt rammerne for at etablere Hove på nye markeder
Vil du høre hele historien?
Kontakt administrerende direktør og partner Brian Carlson på [email protected] eller 51 888 670.
